I know my music is too loud, but I just don’t care.

Tro det eller ej. Men det var, hvad der stod med stor skrift på flyeren. Lørdag den 3. november spillede jeg for anden gang på Cafe K i Randers. Vi var to djs til at stå for den musikalske side af festen denne gang. Martin Aston og jeg selv DJ Montana. Først spillede jeg i en god times tid. Jeg spillede doven og dyb house. Derefter spillede Martin Aston et ol skool house/acid house set, også i en god times tid. Det var rigtig morsomt at høre de gamle skiver, og der var tre piger der dansede et godt stykke tid. Til sidst på natten gik vi over i det lidt mere pumpende house/electro house. Der var desværre ikke så mange mennesker som til forrige fest. Ejeren af cafeen, Jess, mente det var fordi der var kommet juleøl aftenen før (fredag 2. nov kl. 20,59), og at folk derfor ikke kom i byen igen om lørdagen. Men jeg vil sige mange tak til vores trofaste/faste publikummere.🙂 Fedt i dukker op hver gang.

Alt i alt en god aften med en hyggelig stemning. Næste fest på Cafe K bliver lørdag den 1. december. Håber vi ses.

http://www.cafe-k-randers.dk

~ by djmontana on November, 2007.

Leave a Reply

 
